It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Tack för maten och sällskapet.

Kategori: Olika dagar

I dag vill jag hylla min kära far AW för han fyller faktiskt år! Han anser att han blir yngre och yngre för varje år som går, jag försöker bita mig i läpparna och le, för han har rätt många håll hakar på mig för tillfället... Lägenheten blir inte renoverad utan kära fars hjälp...
Magoh pratade på P3 i dag, väldigt sött. Haha, han var med i en diskussion med en från KD (kristdemokraterna)...Det hela började bra med slutade någonstans med att Herr Magoh pratade om prostituerade, poängen var helt rätt, men han tog i lite väl hårt. 1-0 till Magoh, 7min i eten.
Hos det kära kollektivet åt vi allesammans en fin familjemiddag, till Idol. Mycket trevligt och mycket gott.
Hann även med att byta några snabba fraser med min kära PASTAPENNE över telefon, som planen ser ut nu blir det till att tillbringa vintern på en restaurang/i backen! Lagom till knopparna börjar slå ut från buskar och träd beger vi oss ut i världen. Ni som känner mig vet att det blir som det blir när det gäller Fröken Frida. Allt återstår att se.
Och den 12okt lägger jag mig på operationsbordet, tänker fixa näsan, bilringarna och brösten. Neejrå, men knät ska få sig en rejäl makeover.
Det var nog allt jag ville framföra den här gången, på återseende och ha det guld!
/F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: