It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

blablablablabla...

Kategori: Olika dagar

Jesus, gud och den heliga anden. Armen...(förlåt amen)

Varit på dop för Svea, Emil o Elinas knodd (Jonas låtsas brors barn). De är väldigt fint i kyrkan i Ljusdal och de är mysigt att föra den svenska doptraditionen vidare...what so ever.
Jag kan inte längre lyssna på en präst utan att fnissa inombords o tänka armen vid varje amen (jävla Håkan i Sune).

O skall jag hava en liten människa i min framtid skall jag icke dra in kristendomen, för ett dop i kyrkan med en präst och psalmer där endast 10 av 80 personer sjunger (varav 2 sjunger högt och dessutom falskt) med får mig endast att känna mig malplacerad. Namngivning kan jag gå med på o vill min/mina framtida små människor tro på någon slags gud är de helt upp till dem.
Armen.
/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: