It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Utan snus försmäktar jag på denna öde ö!

Kategori: Olika dagar

Den 5 Februari; Vid 13snåret tog jag mitt sista svarta guld, vilket gjorde att jag tre timmar senare, kände ett fruktansvärkt hat inför alla levande varelser på denna jord. En ren och skär ilska över varenda en, som andades inom mitt synfält. Tänkte köpa nytt svartguld, glömde helt bort mig på affären, köpte endast ett överflöd av frukt. 
 
Den 6 Februari; Hatet fanns fortrande kvar inom mig, kände dock lite hopp om att det här kommer gå bra. Efter jag slutat jobbet fick Frida köpa fake-guld åt mig... Jag känner mig jävulska lurad varje gång jag ska ta ett sånt låssas guld. Vid sovdax, kände jag dödsångesten. 
 
Den 7 Februari; Äsch vafan. Nu har jag klarat en hel dag. Nu klarar jag förbövelen en dag till. Jag har ju låssas guld. Och bara för att pissa lite mer på mig själv, utesluter vi en hel del socker. Ska de va så ska de va. 
 
Utan snus försmäktar jag på denna öde ö.... (kan alltid lura mig själv att jag får börja imorgon igen...)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: