It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

06.12.2008

Kategori: Dagens Kerstin

Dagens Kerstin:
Utspelar sig på mitt kära arbete:
Jag har en beställning på två pajer och en lasagne som måste läggas in i micron, pajerna åker snabbt in i den översta micron. Samtidigt som jag gör i ordning en tallrik med sallad till en toast, fixar jag lasagnen. O, Hej någon börjar prata med mig och i all hast jag ställer in den ena tallriken i  den understa micron.  En halv minut senare ska min kära arbetskamrat ska ta ut toasten för att lägga den på salladstallriken, hon undrar då vart den tallriken är?
......Jag slänger en blick och inser att den inte står kvar på bänken där den borde stå. [Hmf?!] Utan där står en lasagne och vad ligger i micron? Jo, en tallrik med nu, varm sallad. :)

Jag lovar att jag kan göra två saker samtidigt, typ cykla och trampa;)

Kommentarer

  • Sussie säger:

    Hehe, din klant. ;)

    2008-12-06 | 21:10:28
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/sussie
  • Lexie säger:

    Cykla och trampa är bra. Keep up the good work, liksom.

    2008-12-07 | 14:54:39

Kommentera inlägget här: