It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

11.12.2008

Kategori: Dagens Kerstin

Dagens Kerstin:

Zozan-
Tycker du om det där bagel brödet?
Jag-Ja, det är asgott
Z-Nej, det är ju sådana där flygfrön...flugfrön i dem.
J-HAHAHA, menar  du solrosfrön?
Z-Jo, såna flugfrön
F-Flugfrön?!.... [Va?!] Hahah, du menar fågelfrön
Z-Ja, Hehe. Det menar jag.

Zozan är inte riktigt haj på det svenska språket ännu, men det kommer....sinomtid:)


Vi ringer till en automatisk telefonsvarae varje kväll för att beställa grönsaker till dagen efter, ibland är jag väldigt avundsjuk på de som lyssnar av telefonsvararen.

I dag lät det såhär när han ringde en andra gång:
Hakan- Hej jag ringer förut och la en låda...årda, årde, öhh order. Jag skulle vilja...

En annan gång lät det så här:
Hakan- Hej jag heter en låda tomater, nej jag menade jag ringer från..

Kommentarer

  • Lexie säger:

    Haha, jag kan verkligen se Hakan framför mig när jag läser det där. : )

    2008-12-12 | 00:30:16
  • Mimi säger:

    Jag vill bli den där telefonsvararen :P

    2008-12-12 | 16:43:00
    Bloggadress: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: