It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

12.12.2008

Kategori: Dagens Kerstin

Dagens Kerstin:
Barn är små människor, smarta människor. Barn använder ett annat slags språk när de talar, de pratar med STORA BOKSTÄVER.
 Min lillebror på bion i dag:
 
-STINA LÄGG AV, GE MIG POPCORN.
-Elias skrik inte, viskar jag åt honom.
-ok, säger han glatt.

ett guldfiskminne senare

-HALLÅ, STINA
Jag morrar fram, ELi...
-Oj, ursäkta det var inte min mening att säga i för högljudvolym, får jag bjuda på en godis?



Är han inte söt så säg.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kanske världens sötaste!!;)

    2008-12-12 | 23:03:29
  • Sussie säger:

    Jag kan inte tänka mig att han har blivit så stor! :) Var jätte länge sen jag träffade honom, jag tror han precis hade lärt sig gå när jag såg honom sist, haha det var ett tag sedan!

    Puss

    2008-12-13 | 08:43:33
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/sussie

Kommentera inlägget här: