It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

19.12.2008

Kategori: Olika dagar

Dagens Kerstin:

Detta utespelar sig på min nya arbetsplats:

Efter att kaoset lugnat ner sig och vi har slut på freshfood och bakverk, springer en person snabbt in i köket för att förbereda en annan får ta hand om disken och resterande fortsätter i kassan/maten/överallt. Jag hämtar lite disk och springer in i köket för att se hur läget ligger.

- Shit, vad roligt. DET ÄR ASMYCKET FOLK. Jag blir JÄTTE glad, jag vill bara hoppa upp och ner av glädje. Fattar ni det är jätte kul!.. :) :)

Tillbaka får jag blickar och höjda ögonbryn...
Och ett svar något som detta:
-Tur att du är glad i allafall, ja alla reagerar vi olika. Det är ju bra.

Nu är alla glada igen, för hej i hoppskogen det gick förbövelen riktigt bra i dag för oss.:)

Kommentarer

  • Elif säger:

    hah, vem var et som sa det då? Hakan? :D

    2008-12-23 | 22:12:29

Kommentera inlägget här: