It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

20.12.2008

Kategori: Olika dagar

Dagens Kerstin:
Jag och en kompis pratade om att jag gillar mitt jobb:

Frida- jag älskar det, arbetsnarkoman kallade min nya jobbarkompis mig, redan.

Jag ansåg att det är i så fall är ett bra ord, för jag mår bra


CH- 
haha


Frida-
Jag jobbar, får pengar och jag mår bra av att jobba så mycket:)


CH-
sen kommer ju ditt breakdown sådär bara! :-O


Frida-
nejdå.


CH
-du kommer kollapsa! :-O

och DÖ!! :-O


akta dig frida

så att du inte DÖR! :-O


Frida-JAG DÖR INTE!


CH-DÖÖÖÖR!

..

DÖÖÖÖDEEEN!

du kommer DÖ av jobb :-O


Frida- fean.


CH-jag låter dig jobba dig tills DÖDS!!! :-O

;D


Frida-
vilken kompis.

Tack.

CH-

haha

varsegod ;D



Jag trivs som en kung bland diamanter...eller som en Chrilluz i en gratis bar:)

Kommentarer

  • Serap säger:

    Haha lilla Frida, jag förstår vad du menar för just nu upplever jag samma sak som dig:) saknar dig gumman..love u

    2008-12-21 | 00:59:01

Kommentera inlägget här: