It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Minns ni också?

Kategori: Olika dagar

....Bullshitet om att jag skulle bli bloggdrottning och tjäna storkovan här i spindelnätet. Jag minns och den största anledningen till att jag icke uppdaterar, är för att jag varje gång  vill briljera, skapa guld och blixtar i varje inlägg.  Och ska jag uppdatera likt aftonbladet blir det icke diamant varje gång. Jag har en lösning på detta problem: för att jag anser att sjävla skrivande är underållande, om inte för några få läsare så för mig. Jag skrattar åt mina egna skämt och ler på tok för mycket åt det jag skriver. ...Så....

Jag ska skriva om dagens "Kerstin":)
Vilket betyder för mig något bra som hänt under dagen, något som givit mig lärdom/fått mig att skratta av glädje:)
Summan av kademumman, En händelse under dagen som är rolig. Om ni fåtal läsare inte anser att mina humor är rolig så ler jag om någon av det:)

Nog om allt skit. Vänta ni bara dagens Kerstin dyker upp när jag minns annar det, enda regel minst en gång om dagen. Njut.

/F, vad vore livet utan barnasinnet bakom höger örsnibb.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: