It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Ni där...

Kategori: Olika dagar

ska veta att vinter och snö håller mig varmt om hjärtat. Jag brinner också väldigt mycket för mitt jobb, det är nog mestadels för att jag har en stark hat/kärlek till det. Det jag vill berätta är att jag nu kommer gå i ide fram till januari. Ev, att jag dyker upp på någon nyårsfest, mer där till blir det inte. Och vill ni få en skymt av mig och ett leende så kom för baskarns till Wayne's coffee, drottninggatan 4, gävle. "det nya". Där är det tänkt att jag skall bosätta mig, mer eller mindre. Och gillar ni inte mig, av någon anledning (?!), så lunga filbunken det finns fler baristor som kan servera er den perfekta latten eller något annat gott när magen kurrar.


P.S. I morgon smygöppnar vi det nya Wayne's coffee, kom dit så ni inte missar något. I annat fall, är det "big party" på fredag. D.S.


Vi ses.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: