It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Ijm väry match strånger dan jo.

Kategori: Olika dagar

Snön smällter sakna bort, bort, bort...

Today kära folks har mina armar fått smaka på mjölksyra, yesbox. I dag har jag tränat lite sådär. Och mer skall det blir. NU är det paus till måndag därefter börjar mer träning ingå i mitt liv:) Det är kul. Och djävlar jag pepparsprayar min kära vän om träning icke ingår i dennes schema. För jag är en lat jävel när jag lägger den växeln i. Jag bör för mitt eget bästa köra på minst trean. Lägre går det icke. Då hoppar jag fram och pausar av liksom. icke sa Nicke. I morgon hoppas jag att snön är kvar för då skall här byggas en igloo, så folk har någonstans att bo om de inte vill gå hem på natten.


Go'hatt kära ni. /F

Kommentarer

  • Sussie säger:

    Vart har du börjat träna någonstans? :)

    Jag ska börja träna på korpen vid mig, om du vill kan vi ju träna ihop?

    Puss

    2008-11-27 | 14:36:22
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/sussie

Kommentera inlägget här: