It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

....

Kategori: Olika dagar

I dag var min plan att jag skulle stiga upp nio, yes lätt match det kan Frida klara av eftersom hon är en människa som inte tycker det är festligt att stiga upp efter nio. Dock är fallet så förfallet att jag vänt på dygnet lite halvt, baskarns. Jag vred och vände på mig, försökte ligga i fosterställning och i upp och ner ställning, men ingen ställning gjorde att sömnen tog med sig mig. Klockan tickade fortare än vanligt och vid halv två/två insåg jag att min plan om att stiga upp nio i dag var krossad med en hammare av sten. Jag försökte i allafall och i natt gör jag ett nytt försök att somna innan tolv.

NU ska jag äta frukost och bege mig till arbetet. likt en snigel i dvala. /F.

..ta vara på dagen innan den är slut (det gäller väl även natten?!)...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: