It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Gala

Kategori: Olika dagar

Den här helgen (ja, fredag-lördag-söndag-måndag) finns det ett ord att beskriva med alkohol +Penne.
Galan i söndags kändes mest överskattad... Grattis Wayne's coffee mitt kära arbete och det stället jag representerade på galan.
Hell yeah, baskarns skit tillställning.
     Ja, jag vill skratta åt mitt tacktal. Säga hey, sorry att jag inte stod där i cirka tre sekunder längre. Jag fick skakis ben och det ända som for ut ur mitt huvud var: tack tack, hej tack.

Det var en dag i söndags.. Jag drack ju för i hellskotta bvhjt, (bäverhojt?!?!). Jag äter inte kött men jag dricker sprit som är smaksatt med bäver pung. volá, smartass.

Nu är det dax att möta saningen mot vitögat, bäven i dramat och ta sig i kragen duscha bort ångest och åka till min arbetsplats och se glad ut. För det är jag det som jag är bäst: på mitt jobb. Jag kan göra en perfekt latte servera en perfekt sallad och ge kunderna ett perfekt leende, det där med tacktal är helt enkelt inte mit starka sida.
Så vafan, tack. Vi ses på jobbet.

/frida.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: