It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Här ovanför bor en jätte...

Kategori: Olika dagar

Jag vet icke om jag nämt detta tidigare, men personen som bor ovanför mig har spik i sina hälar. Och förutom detta så är personen ovanför mig vaken, alltid, jämt och ständigt. Jag ska faktiskt ge personen en julklapp. Ett par vackra MJUKA tofflor. Jag hoppas personen kommer uppskatta min vackra gest. Att personen blir lycklig och ler och använder sina tofflor. Jag tror jag ska skriva en önskelista till personen också. På min kommer det stå öronproppar.

I kväll har jätten tagit med dig sina JÄTTE (läses med stora bokstäver!) kompisar. Och de har verkligen spik i hälarna. Kanske ev. feta bultar. Jag tror också att de hör väldigt dåligt, och kanske de även försöker möblera om där uppe. Eller så dansar det någon slags dans med sin bultfötter. Det låter  i och för sig som om de har väldigt roligt däruppe. Och kanske, möjligen att jah gör dem sällskap lite senare. Då ska jag ta med mig min önskelista:) Hoppas de stannar uppe länge! (verkligen hoppas...) För om man djävlas med Fröken Frida, så har man faktiskt djävlas för sista gången. För fallet är något som detta om du kastar hästskit på mig badar jag dig i hästskit nästa gång, för att du verkligen ska förstå.(eftersom jag oftast relaterar saker till mig själv så vet jag att jag är trögtänkt/seg/bakom flötet/snigelfarthjärna/guldfiskiq så måste man ta i.)

Jag vet en person som bor i den här lägenheten som kommer njuta när tv:n sätts på högsta volym vid åtta i morgon. kan tänkas att personen bör dammsuga taket också. Ev. sopa eller spika lite i väggarna. Återstår att se.

/F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: