It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Jag är smartas.

Kategori: Olika dagar

Hej och god lunch.

Jag tycker om att ligga före tiden, därför händer det aldrig mig. Klockan åtta i morse började min väckarklocka låta med ett öronbedövande piip-piiiiiiiiiiiiiiiip-piip-piiiiiiiiiiip-piip-piiiiiiiiiiiip och eftersom jag inte förstår i mitt sovande tillstånd hur man stänger av odjudet så börjar jag helt okontrollerat vifta med armarna i hopp om att ljudet ska sluta. Vilket det icke gör. Så jag börjar lite smått vakna till och inser att det är en knapp-jävel på sidan som bör stängas av för att ljudet ska upphöra. :)

Min tanke med att stiga upp så tidigt var att jag skulle duscha, äta frukost kolla efter någon ny mobil och göra mig klar så jag kunde åka ner på stan och leta efter kläder till söndagens upplevelse; krogderbyt. Få se nu...

Klockan är 12:16 och jag har (ja, faktiskt) pyamasbyxor och sovlinne på mig så frågan är: Vad hände med min tidsplanering?

Om jag gör mig klar nu så kanske jag hinner gå på stan i en timme innan jag börjar jobba klockan tre. eventuellt.

/frida.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: