It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Jag vet!

Kategori: Olika dagar

Jag vet exakt hur min drömman ska vara!

  • Han ska vara rolig. Helst ska han stå i ett hörn och få mig att skratta när jag har tråkigt, när jag krampaktigt håller fast i min dator i hopp om att få känna lite socialt umgänge från andra.
  • Han ska gärna vara varm också eftersom det är rätt kallt i min lägenhet så han kan värma mig på natten.
  • Förutom det så ska han totalt tvinga mig att sluta röka så förbaskat mycket.
  • Kan också få tycka om vegetarisk mat eller så får jag lära honom att tycka om alla mina konstiga grytor med ihopkok från alla kökets hörn.
  • Om han tycker om scrubs är det heller inte helt fel
  • Får gärna vara så där snygg att jag dööör på kuppen.
  • Inget ont om han är en duktig hemmafixare. Om han tycker om att göra något av alla mina idéer och inte som mig lägga allt på en hög inne i hjärnan.
  • Gärna att han tycker om att vara aktiv, göra saker väligt ofta och mycket med mig och utan mig.
  • Prata, tills jag avlider och binder fast honom under sängen med munkavel.
  • Lyssna på mig tills han avlider och låser in mig i garderoben med en skrattpåse.
  • Tycka om att dricka te, helst grönt. Annars rött eller vitt.
  • Han måste däremot tycka om min andra man TORSTEN!
  • Tycka om bra musik inte något sådant där skrik eller teschnogrej utan röster.
  • Ja, självfallet bör han tycka väldigt mycket om mig också, även när jag hoppar upp och ner och springer runt i cirklar och pratar i tomteskägget.
  • Han får väldigt gärna tycka om kläder och skor och vara mån om sitt utseende.
  • Ja, sen duger han precis som han är.

Det här inlägget skulle från början handla om att jag ville ha en rolig person hemma hos mig somstod i ett hörn och fick mig att skratta när jag hade tråkigt, men se kära läsare vad det blev att detta en kontaktannons... Eller det blir va mna gör det till. NU ska jag lägga mig ner i min säng och blunda så där riktigt håtd att ögonen domnar sen ska jag önska att John Blund kommer och kastar sömnen över mig God natt. /F.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: