It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

...kerstin

Kategori: Olika dagar

Eller Serkan som han heter eller Hakan (uttalas Haa-kaan) som han kallas. Hittar ofta på sattyg. Detta utspelade sig i går kväll på jobbet:

Jag har köpt ny telefon och tycker den är jätte fin och bra, Kerstin vill djävlas så han knäpper kort på sig själv och lägger in på bakgrunden. Utan min vetskap, tar jag upp min telefon och säger glatt till Kattis:

Jag tycker jag borde få vara stolt över min telefon, Kerstin ska jämt.. Ahisch. Vafan. Hahaha. (Jag får syn på bilden på kära Kerstin på bakgrunden)  Kattis viker sig av skratta och Kerstin kommer in och säger: HAHAHAHAHA. Vad sa du nu då?

Nu har jag dock gjort det hela lite mer spännande och gjort honom till en alien och lagt som bakgrundsbild och i dag ska jag lägga fram min telefon och får han för sig att kika på den får han sig ett gott skratt och jag kommer få höra. Friiiiida och satygsleken är vill fortsätta.
 
Du kan aldrig skratta för mycket" /F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: