It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

otäck känsla.

Kategori: Olika dagar

[Läs med inlevelse, tänk sräckfilm på första stycket... ]
Plötsligt, känner jag hur någon iakttar mig...jag försöker se ut genom mina persienner, ingen blick möter mig. Tanken slår mig, det kanske är tv:n som känns skrämmande, möjligtvis är det Eyeni på Mtv som känns hotande, han stirrar väldigt mycket rakt igenom rutan...Dock känns "hotet" mer levande(!). Det är en blick som ger is i ryggraden, blått blod i ådrorna.
Plötsligt försvinner känslan och jag kastar ett öga bakåt och vad möter min blick?
...den jag älskar mest kastar dödaöga mot mig!

....Torsten, ja säga vad man säger om honom, han är i alla fall väldigt skicklig på det där med att skapa hotfulla blickar. Fast i bland tycker han om mig, faktiskt...
...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: