It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Veckans början

Kategori: Olika dagar

Tisdag är egentligen veckans början för mig, eftersom jag är ledig söndag-måndag så tycker jag om måndagarna något fruktansvärt. Måndag, åhh. Tisdag välkommen till helvete, det är nu jag måste rycka mig i örat och stiga upp ur sängen. Måndagsvilan är ute ur leken och vardagen är ett faktum. I dag ska jag le med det största leende någon skådat, jag ska tippa i så mycket glädje-lögn i mig själv att jag icke tror något annat än att I-Dag-Är-Det-En- baskarns-BraDag! Hell yeah som min gode vän brukar uttrycka sig. Det blir vad man gör det till och om jag ler det där fejk smilet lite längre så blir dagen tipptopp lagom till det är dax att sova. Och vad kan inte vara bättre än att somna med ett leende på läpparna likt en kyckligunge som ser sin mamma.

(fett)Smile/F.  ↑

Kommentarer


Kommentera inlägget här: