It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Ja,tack & Pass

Kategori: Ja tack/Pass

Dra mig baklänges, här ska en lista knåpas i hop och fler vill komma. (instruktioner för hur denna lista skall läsas finner ni (läs dumskallar) längst ned i inlägget).



 
Pass


»Alla äckliga duvor som klampar in på jobbet utan att ens köpa sig en kopp kaffe! och för småfågel(äckelna) som sprätter och härjar omkring och för att inte tala om kråkviderna. Man går inte till ett café om man inte vill fika/äta eller träffa mig för att säga hej hopp eller något snarlikt! Nej, döda.

»Dåliga program på tv:n. På SÖNDAGAR!


Ja, tack

»För Chelsea har vunnit sina två första matcher. Say no more.

»För jag har min mainkick Patrik.  Han är en vän i alla väder han är som ett solsken, en klackspark rakt in i mål,
en klippa bland småsten, en lösning på alla gåtor, ett virusprogam som dödar en trojan, en kall kall öl en varm sommarkväll, en kopp kaffe på morgonen, ett paraply en regnig dag. Nu ska jag icke gå för långt, han är ju trots allt bara Patrik ingen superhjälte direkt. Han är helt ok, faktiskt.

»Usain Bolt, makalöst vad snabb han är! 19.19 200m, ungefär vad det tar för mig att blinka en gång. Slå mig i huvudet med en köttyxa. Det är heltGalet!

»För mina lila nya addidas skor, jag är kär!


Här dumskallar (läs idioter!): Under varje Ja, tack har jag skrivit ner små punkter, i dessa punker jag har sedan skrivit om något som jag tycker om eller vill uppmärksamma på ett positivt sätt för er som läser.

Under varje Pass har jag gjort tvärtom, alltså skrivit ned små punkter om något som jag inte tycker om, dock något som jag vill uppmärksamma er om, så ni vet vad ni skall se upp för.

Är det något som känns oklart nu (?), isåfall kan ni alltid ta upp det med min påhittadekompis den svarar alltid på frågor och är kontaktbar dygnet runt. För att komma i kontakt med min påhittadekompis behöver ni bara dunka huvudet i väggen tre gånger och bita er själva i vänster lilltå tills ni börjar blöda, så ska ni se att ni får ett vettigt svar tillbaka.

Kommentarer

  • Pilli säger:

    Nu måste du ju lägga upp en bild också på dina nya fina lila adidas skor, förstår du väl? Jag (läs alla!) blir ju nyfiken och vill se! Hiss eller diss :)

    2009-08-21 | 22:24:32
    Bloggadress: http://disapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: