It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Dagens Kerstin

Kategori: Dagens Kerstin

Dagens Kerstin:

Då är jag igång igen, redo att dela med mig av min dagens glädje.

Jag och min vännina Lexie stod i kö för att betala i en butik. Då får jag syn på en unge i 6-7års åldern som har minst sagt en annorlunda frisyr. Det är lite kalt här och var, små tussar är borta på huvudet. Jag lutar mig mot min vännina och säger i normal ton:

Haha, kolla ungen. Han har bergis klippt sig själv, eller så kanske han har någon sjukdom så han tappat håret. Hur ser han egentligen ut.... sen malde jag vidare, om olika teorier varför ungen såg ut som han uppenbarligen gjorde.
    Lexie stirrar helt plötsligt på mig med uppspärrade ögon och bryn, samtidigt som hon mimar följande:

"Hans PAPPA står framför oss, frida.."


"JAhaja....ajdå. Pinsamt läge. Lalala." vissel vissel. lala.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Ahahaha.. Den va bra, de är inte bara jag som lyckas hör jag! ;P

    2009-01-07 | 22:38:16
    Bloggadress: http://amandaholmgrens.blogg.se/
  • fridas little broe säger:

    haha :D det var snyggt jobbat, fyra av fem toasters(Y) frida det märks att vi är sysskon xD

    2009-02-22 | 17:17:34

Kommentera inlägget här: