It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Jag har funderat....

Kategori: Olika dagar




...på varför jag uppfattas som yngre än vad jag är, tillslut kom jag fram till följande:

  • de mjuka gummi kinder som kan liknas vid ett spädbarns stjärt.
  • Min barnsligt färgglada/nördiga klädstil
  • Töntiga frisyren/hårfärgen.
  • Potatisnäsan
  • den finniga tonårshuden
  • Blicken som ser blåögd ut, likt en liten flicka


Efter dessa teorier kom jag fram till flera olika annledningar hur det blev så, att jag ser yngre ut än vad jag är.

Min farfar ser ung ut trots att han är 81år:


Sen kom jag inte på något mer, utan det är helt enkelt helheten. Som gör att jag åker på barnbiljett och alltid får visa leg. till krogen, tro mig jag gör det med glädje ett leende och ett djävlar annamma i ögonen. Som vanligt.

Hepp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: