It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

För jag ska till alla Glennars stad. Sveriges framstjärt!

Kategori: Olika dagar

I dag far jag min kos till GÖTEBORG, eller utan för den vackra staden där min kära far AWs kusiner och några få kvarlevande släktingar bor.
    Mösigt, min sidekick ska köra oss lungt och säkert ner och efter detta kommer kära Henke och plockar upp han och Herr Jesper för att dansa vidare mot göteborg och härja runt med den filuriga snubben. (Svaret på frågan är ja, jag kommer vara en halv människa i en vecka, utan sidekick. Vi överlever dock allt, ungefär som kackelackorna eller segaråttor.)

Ja, och hur länge satsar vi på att jag och min familj är snälla och glada mot varandra. Jag satsar stenhårt på hela veckan :) För Lillebror P och jag brukar inte hamna i kattfajt varje år, tänkte vi kunde klappa varandra på huvudet och le, säga snälla saker åt varandra och skratta i falsett. Humf.




Så vi ses, hörs, möts ute någonstans eller inne, tilldess ha det Pissbra i Gefle.!

/baaap

Kommentarer


Kommentera inlägget här: