It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Riiing...riiiiing..riiing...

Kategori: Olika dagar

-Hej Frida, vad gör du?
-Inget, är hemma bara..Varför undrar du?
-Vill du fika med mig klockan ett?
-Neeej, jag vill inte jobba.. Eller vad vill du?
-Nej leen du ska inte jobba! Jag vill bara fika med dig, för vi är vänner visst?
-Vad vill du? Klockan ett? Då har ni mycket att förbereda? Du vill att jag ska följa med till bageriet?
-Jag vill fika med dig! Vi är vänner?! Vi kan åka förbi bageriet, bara. Inte dit.
-Nej, jag vill inte.
-Kom igen VI SKA BARA FIKA SOM VÄNNER! Vi har mycket personal i dag, du behöver inte jobba. Bara följa med mig som kompis till bageriet, du vill väl se hur det ser ut? Eller har du inte lite tid för din kompis ens?!
-Nej, eller...
-100%, jag lovar du ska inte jobba! Klockan ett, vi syns då?
-Ok, vi ses.

klick.

Kommentarer

  • pasta-penne säger:

    Haha, frida bestmate, du ÄR gift med jobbet ;)

    2009-06-02 | 20:59:44
  • Lexie säger:

    Jag skrattar nästan så fort jag ens bara tänker på Hakan.

    2009-06-02 | 23:00:41

Kommentera inlägget här: