It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Till Salu.

Kategori: Olika dagar

Just nu får du ett hett erbjudande på ett par fötter. Om du inte är intresserad av bägge går det bra att köpa den ena. Vänster foten är tyvärr i något sämre skick än höger. Rekomenderar dock bägge till en person som inte överbelastar fötterna. Ser helst att du inte är överviktig då jag är mån om att mina fötter kommer till en som vill ta väl hand om dem.  Eftersom de redan är i slitet skick vore en livsnjutare med intresse för träning, där fötterna ej belastas en guldköpare. Tånaglarna tycker om att målas i vackra färger, det gör fötterna glada. Inga förhårnader på hälar eller undersida. Välomhändertagna. Endast jag som ägare om något slags garantibevis behövs kan sådant skrivas.

Om det finns friska fötter utan skador önskar jag att köpa ett par ev byte kan disskuteras, självfallet betalar jag mellanskillnaden.

Kan nås dynget runt på ett telefonnummer. Mejla inte, stulen mejl. 

Billigare vid snabb affär. 

Kommentarer

  • sofie säger:

    ska man köpa ett par fötter??? :O



    nu kan man anmäla sig till veckans blogg på min blogg =)

    2009-06-11 | 12:17:48
    Bloggadress: http://sofief.webblogg.se/
  • Mimi säger:

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHH! Du är så störd unge ;P

    2009-06-15 | 10:29:39
    Bloggadress: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: