It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Blåögd?!

Kategori: Olika dagar

Jag var och hälsade på "gamla" Wayne's i söndags och kan man tänka sig Herr Kerstin och jag hamnade genast i sådär härlig stämning, då vi vill strypa varandra. Alltid lika festligt.


och hur slutade det hela?




I en sopbil...

Jag = instängd av två förrädare! Vonko och Kerstin.

Min Hämnd var dock ett faktum när dessa två bestar stod bakom gallret innanför cafeét :)
Och med endast en springa att krypa ut från, tog sig Vonko igenom. Samtidigt som Herr kerstin yttrar orden "vänta bara tills jag får tag på dig". Så med benen på ryggen och hyper-puls sprang jag likt en lejonhona på matjakt, ut till friheten och min kära Världsmästar hoj.

Hämden är ljuv och ännu är inte idioti-leken slut, sägs det.

/F.

Kommentarer

  • Lexie säger:

    Ni är som grodor utan ben.

    2009-05-20 | 00:44:11

Kommentera inlägget här: