It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

God FÖRMIDDAG!

Kategori: Olika dagar

Hopp Hey. I alla stugor och hus och lägenheter och lyor och kojor och vrår och ja, ni fattar galoppen:)

Klockan 7, var mina ögon inte längre drogade av John Blund, dock klararde min rastlösa kropp av att ligga i sängen ända till halv nio (!). De visade Tingeling, ni vet den där Älvan från Peter Pan. Hon fick tydligen en egen film förut och nu visade de den härliga rullen som morgonfilm, för alla pigga barn, gamlingar och jag. Härligt.

I allefall, i går tyckte jag mig känna av träningsvärken (efter fotbollen och söndagens friskis) så trappan på jobbet som består av sisådär 20 trappsteg, var lite små seg att gå upp för. Ändå tvingade jag mig till friskis i går eftersom jag skulle få nöjet att träna med min kära Chef. För efter miljontals lovord om att han faktiskt vill följa med mig och träna, så tog han äntligen tjuren vid hornen och hängde på. Inte fick lite träningsvärk stoppa mig då(!), när herr bigboss ville ge mig lite glada skratt:)

Tillbaka till i dag i morse...jag tyckte att jag kännde mig sådär piggelin och tänkte slänga mig upp ur sängen, men hey i strutsracet. Min ben var som betongklumpar för at inte tala om magen, sidorna, vaderna ja allt kändes som stora blåmärken. Skam den som ger sig!  Lite streching på det här, sen blir det träning i kväll. För fotbollen, den är tametusan ett glädjeskratt i min annars så Färgiga vardag:)

Och ni som icke tror era ögon och öron, ni som starkt tänker och kastar ur er något som detta: 
"Men jag tror väl att jag ramlar av stolen, ska du börja spela fotboll! HAHA.. Jag håller med mamma helena helt klart..hahahaha
2009-05-20 @ 12:26:46"

ni kan stoppa upp något i censurerat och sen kan ni sitta och skratta åt er egen dumdristighet, för jag har roligt i allefall.


/F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: