It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Hemliga sms?

Kategori: Olika dagar

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv det sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Kul när jag kom hit hade alla slutat :(

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej.. förlåt att jag inte hört av mig.. Men har haft så mycket att göra.. Håller på att hjälper en polare att riva hans hus just nu men jag slår en pling senare :) Puss.


3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Hej. Är du vaken? :) Jag har matsh imorgonkäll kl 20'00 och har matsh på lördag i ä-by kl 10'00. När börjar du på lördag?


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ja jag ska göra de. Är sjukt hungrig. Skönt med en promenad:)


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag är på väg nu:)


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Frida min kära, om du inte åkt till jobbet än å ska jobba, kan du ta med mina skor dit då? :)


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?  

Jag vill ligga med V!;)

8. Vad vill du höra mest av allt?
Ska jag ner s7s


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Hej =)

10. Din romantiska replik?

Hej frida! Hur är det med dig? Tack för att jag fick sova hos dig :) jag glömde min munkjacka hos dig. Ta med den till båten är du snäll;) puss och kram

11.
 Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Du är bäst!


Tidsfördriv, varsegoda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: