It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Livet på en grop-plan

Kategori: Olika dagar

Att jag ska.

Svettleffe sitter här framför skärmen och klottrar ner några små meningar...

Tänkte uppdatera världen (ni kära läsare) om att ni skall se upp (!) för nu har säsongen börjat, här ska springas som en dåre på en stor gräsmatta, sparkas och härjas på en sådan dära rund grej. Boll alltså, nårmare bestämt fotboll. !
    Min familj eller rättare sagt min kära mor och far är väldigt stöttande, det är nästan så jag blir gråtfärdig.
"Du kommer hoppa på kryckor inom en snar framtid" för att citera djävulen AW själv.
Närå, lite pepp är precis vad jag behöver så väl känner min kära AW mig...
Och Morsan var inte bättre hon utan hänge livligt med i apgarvet. "Ska du spela fotboll?!.. Haha..."

Tänka sig, det var fantastiskt roligt att springa runt i dag och jaga boll och folk. Så passopp för jag kommer bli kvar på den dära planen med den dära bollen.


Hepp. /F.

Kommentarer

  • Lexie säger:

    Aah, började det idag?

    Jag tror iaf på dig (även om jag inte förstår mig på sporten)





    : )

    2009-05-20 | 00:45:38
  • Amanda säger:

    Men jag tror väl att jag ramlar av stolen, ska du börja spela fotboll! HAHA.. Jag håller med mamma helena helt klart..hahahaha

    2009-05-20 | 12:26:46
  • Mimi säger:

    Frida, jag tror på dig! Du kan, du är bäst, du kommer nog bli nya Zlatan ;P haha.



    Uppdatera mera, älskar att läsa när du skriver... Man får sig alltid ett skratt!

    2009-05-20 | 13:21:58
    Bloggadress: http://mimibodin.blogg.se/
  • Frida säger:

    Mimi: Hmm, det där om Zlatan det lägge rjga på hyllan en stund. det är mest underhållning för mig och de jag spelar med:) jag ska försöka skriva nu:) det är roligt att srkiva när folk uppskattar det:D



    Amanda:....



    lexie: Tack:)

    2009-05-21 | 09:33:26

Kommentera inlägget här: