It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

OK...

Kategori: Olika dagar

För alla lusläsares skull, bör jag uppdatatera :) Och för mitt eget egos skull. Det är väl underhållande att folk vill läsa de rader man så flitigt klottrat ned. Eller möjligen står det till så pass att folk är intresserad av att veta vad andra folk gör så de vet at de inte gör bort sig mer än andra folk. Ja, ni förstår.


För övrigt jag bor i ett kollektiv. Basen består av Emil och Christian och jag. Dock dyker det ständigt upp nya medlemar av svinstian. Det är underhållande att bo med fler människor och eftersom jag har den stora äran att kasta ut folk när jag vill så är det helt ok att de bor människor här:)
Jag har snarare börjat fundera hur jag ska klara av att bo ensam igen. Alltså sova i en tyst lägenhet och vakna i en ännu tystare lägenhet. Tänk vad okul att vakna och slippa ta hänsyn och slippa bli väckt för att någon ska gå tidigare. Hallå, det är trevligt med sällskap. Jag har trots allt växt upp i en större familj och är inte van med tystnad. Nog får vara nog.   


/F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: