It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Promenad med Christian.

Kategori: Olika dagar

 I kollektivet bor vi tre människor vilket jag tidigare berättat.


  • Emil, min lillebror han kommer och går som han vill och när man minst anar det.
  • Christian, han är det lite bättre ordning på han kollar alltid upp hur det ser ut från dag till dag.

Dock är Christian lite speciell. I bland måste man t.ex. gå en promenad med honom eller låta han ligga i sängen med tre kuddar, eller sitta inne en hel dag med honom. Bara för att så är han det där Christian. Bror och jag vi låter han göra precis sådär som han vill. För en sak är säker han är bestämd den där Christian. Han får som han vill. Det bara är så.

Jag och bror och Christian håller oss till våra platser i kollektivet. Det är så det bör och måste se ut. Alla har sin egen plats och alla vet hur allt ska se ut.

Ja, och nu har kollektivet legat lite nere några dagar. Så småningom kommer vi ta upp all galenskap igen. Kanske sker till helgen eller i morgon eller det återstår helt enkelt att höra. För en sak som är säker, det är att man aldrig vet något i det här kollektivet.

 Christian och Emil  (Emil på promenad med Christian....!)

Kommentarer

  • Christian säger:

    De låter som om jag är en hund !!! XD Haha. De enda som fattades va att ja skulle pissa på mattan men vänta bara tills jag kommer hem till dig riktigt aspackad! =D

    2009-05-19 | 21:10:30
    Bloggadress: http://spelochbet.se
  • Lexie säger:

    Varför kan man inte klicka på dina små bilder och se dom stoooora? Morr.

    2009-05-20 | 00:42:47
  • Frida säger:

    jag icke vet? varför man inte kan klicka?

    2009-05-21 | 09:34:05

Kommentera inlägget här: