It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Ja, tack/Pass -18/10

Kategori: Ja tack/Pass

Pass

»
Ja, hösten är MYSIG. Det är skönt när det blir kallt och man får klä på sig och det är VACKERT när alla löv faller ner från träden och färgar hela marken röd/gul/grön/orange etc.
    Det ÄR inte speciellt roligt att det regnar så förbaskat mycket och det är inte underhållning att gå på snorsnorhala höstlöv i klackskor. Jag väntar ihärdigt på min första höstlövsvurpa. Den kommer flyga över mig när jag minst behöver det. Jag vet, löven har ögonen på mig och mina klackar, de väntar endast på rätt tillfälle...

»Dammråttor, say no more.  

»Musiken på krogen som man skall dansa till. Tur är väl att jag skakar bilringarna ur led trots min otakthet och tondöva känsla inför musik som massproduceras och endast byter namn och artist. donka, donka dink, donka. HEeey, yeah... Pass.  

»"Dagens man" tvprogramet som går på tv4+. Där kära ni har vi underhållning på lägsta nivå. http://www.youtube.com/watch?v=BbYrGjj3CwE (mer än så behöver ni icke skåda av detta). Trots detta kan det hända att mina ögon fastnar på programmet igen om jag icke har mer intressanta prylar för mig en onsdagskväll...

Ja, tack

»...Och när vi ändå är inne på tvprogram kan jag väl nämna att SCRUBS sänder nya avsnitt. Herre min skapare. Min bästa favoritserie, är det något jag kan se tusen gånger om så är det på scrubs. Jag måste säga det är skratt-asgarv-kärlek rakt in i själen!

» Goda vänners sällskap skall aldrig underskattas. (Precis lika glasklart som att aldrig, aldrig stavas med två L.)

»http://www.youtube.com/watch?v=Jc3oVlj_RnY&feature=related ok, denna låt har jag redan tröttnat på men eftersom jag inte är blixtasnabb med att uppdatera så ger jag er läsare en möjlighet att bli beroende av låten och tjata ut den i möjligaste mån. För den är störtskön!

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Fick mig några skratt i höstmörkret igen. Har inte varit inne på din blogg på några månader men nu är jag uppdaterad.

    Ha det!

    2009-10-25 | 15:38:28
  • Frida Virén säger:

    Pappa du använder fel Namn du skall heta AhWe (A.W.) kul att du läser.

    2009-10-31 | 11:09:01
    Bloggadress: http://fviren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: