It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Kamel.kanel.bulle.dagen.

Kategori: Olika dagar

Dagen i dag har varit en fruktasvärd lugn och stillsam dag! Jag har dock vandrat utanför lägenheten, med staplande steg gick jag, bror Emil och Stefan och köpte oss lite käk. Näe jag har städat i dag också, eller nja sorterat och skapat ännu mer kaos. (loveit)

...och nu äntligen börjar det lukta nybakade kanelbullar! MUMMA!

Patrik sjöstjärna mästerkocken som jag så stolt har skrytit om inför bror E och Stefan han har varit lite ur balans dagen till ära.

"oj" har varit hans favorit ord vid bullbakandet. Jag har icke tappat hoppet, min tro på min Mainkick finns kvar även hans gångjärn kan vara osmörjda titt som tätt.


"Det blev lite för länge Frida" (de orden yttrade han nyss, om bullarna i ugnen..)


Bulltime, PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: