It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

sweet like sugar babeduude.

Kategori: Olika dagar

Mja. En. Update. Hoppla.

Fröken Sandra och jag har plöjt oss igenom en "tjejfilm" (som en del vill kalla dessa filmer för...) Flickvänner från förr, helt okej film ingen djup hjärngymnastiksfilm direkt. Enkel och med en gnutta smile i.

Appro på köttet i kaloppsen, Ruskigt vad kyligt det har blivit utomhus. Mysigt kyligt, vilket betyder att Frida alias JAG själv i högperson, me, me, me...ja ni förstår. Hur som haver jag lär införskaffa mig några varmare tröjor. Sommarlinnen och tees börjar bli för kalla. De är nämligen ohett att ständigt gå runt med tuppskinn och en förkyldning ligger inte etta på min önskelista så att säga... Till helgen lär det bliva...

JOBB. (ni trodde väl icke att jag skulle överaska er, det är långt till julafton skall jag tala om!).

Lördagen ser ljusare ut trots att skymningen förmodligen har lagt sig när första glaset vin hälls upp. Läs mina ord. Jeppe, Peppe har flyttat till en ny lya och vi tänkte ha en sammankomst och förbereda inför...något som sker längre fram i höst. The End.

Puss&kram. Gnatt /F.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: