It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Viftar med vit flagg!

Kategori: Olika dagar

Jag kapitulerar! Förkyldningen, du vinner!

jag har gjort allt i min makt för att besegra förkyldningen:

  • Druckit te, med ingefära.
  • Sovit skönhetssömn.
  • Hållt mig inomhus och suttit till.
  • Inte druckit alkohol
  • ...druckit mer te med håning och ingefära
  • Vitlök!
  • Halstabletter
  • Tagit för många ipren
  • Badat i 2timmar
  • Snorat ut 10ton slajm/snor
  • Sovit mer
  • Duschat
  • Ätit soppa

Jag viftar inte längre med den vita flaggan för att skapa någon slags fred mellan förkyldningen och mig, jag har mjölksyra i armen och en armbåge är ur led. Jag bokstavligen kastar mig min vita flagg fram och tillbaka ihopp om att kunna andas normalt, typ nu! Pronto.

Alla ni andra ha en baskarns bra lördagskväll! Nu thétime!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: