It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

I dag ler vi.

Kategori: Olika dagar

Och hoppas att solen ler tillbaka:)
För äntligen, våren är här! Hundbajset börjar synas och inom en snar framtid kommer det troligtvis sitta bajs under min sko, samtidigt som jag svär ut en ramsa från satan. jag ogillar alltid våren starkt, jävligt mycket ångest inför sommaren. Fast jag vet att mina ben kommer vara lika vita i höst som nu, så tänkte jag mig något som detta denna vår. Jag ler åt hundbajset och njuter av den förbaskade solen, som ger mig nys attacker, så jag ser ut som en förkyld bäver.
Jag tar en dag i taget så här på vårkvisten och undviker allt hundbajs, för snart är sommaren här och jag får fräknar, grillkvällar med vänner, sommar stugan i sågarbo.
/f.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: