It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

En lista med bilder...

Kategori: Olika dagar

I bland har jag så mycket tankar och funderingar att det svämmar över i hjärnan. När jag väl sätter fingertopparna mot det saft-te-juice fyllda tangentbordet, seglar allt bort. Ekot är det ända som lever i min hjärna. Eftersom jag är rätt urusel på att uppdatera min blogg och det finns tydligen människor som läser och är intresserad av vad som händer och fötter i min värld. Så kan jag alltid uppdatera er lite med en lista över vad skett senast i mitt liv.
Senaste:
  • Personen jag pratade i telefon med: Patrik
  • Person jag sov med: Pasta PENNE!
  • Dagen jag träffade mamma/Pappa/Stina/Elias +hunden: I går, tisdag i Sågarbo!
  • Händelse som gjorde mig lycklig i hjärtat: Mini-Sara (WILMA), har kommit till världen!
Det var allt min totaltomma hjärna pallade att uppdatera er lovers med.
/F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: