It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Hjärtat vet vart du står.

Kategori: Olika dagar

Happysmilefejs:)
Senja i dag blir fröken fräken 20jäkla år, vilket ni vet innebär att hon får gå till systemet och slipper köpa sig dyra drinkar för sparade pengar. NU kan flickan stolt visa sitt leg och få sig en flaska vin med sig hem. Men vad är det att fira? Vi firar att hon fyller år i stället.
Och PASTAPENNE, my bestmate från århundraden tillbaka hon är i gävle  och vi ska ses i kväll. Jag dansar av glädje ler av lycka och sjunger högt på barnvisor för att försöka få ut min glädje.
Ute regnar det, men eftersom jag bestämt mig för att inget kan stoppa min lyckliga själ i dag, så ler jag och ruskar lite smått på huvudet. Hur kan man låta ett väder bestämma ens humör(?). Jag ler för jag lever, andas och känner.
Vi hörs. Kram/F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: