It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Älskade du.

Kategori: Olika dagar

Jag saknar dig redan... Vi känt varandra en längre tid, vi har varit vid varandras sida och jag älskar dig verkligen. Så snälla, lämna mig inte i blindo. Jag vill inte ut och söka efter någon ny. Jag tycker vi hade det alldeles för bra tillsammans för att redan gå skilda vägar... Du ställde upp, inte bara för mig utan även för mina vänner.  Du har varit min högra hand, lyssnat på mina konstiga ord utan att klaga eller tillrättavisa mig på något sätt. Jag vill verkligen fortsätta leva med dig vid min sida, så håll ut kära mobil telefon. Jag ska rädda dig, vad än för ondska som har och har växt inuti i dig!
Ja så om ni anser att jag är svårare än vanligt att få tag på i kväll, så har ni svaret på frågan här ovan.
/F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: