It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

...

Kategori: Olika dagar

Om jag får en önskan, önskar jag mig lite lite flyt här i livet. Jag begär inte att jag skall vinna 100.000 på lotto eller att min döda farmor ska återuppstå. Jag önskar mig endast lite tur. Kära du högre makt om du ser/hör min önskan låt den slå in. Jag kan äta kall korv och peta mig i naveln samtidigt. Och du vet att jag hatar det mer än att behöva ha ojämt antal siffror på stereon eller att gå på streck. Kall korv är äckligare än det äckligaste du högre makt vet och att peta sig i naveln är det värsta av värsta du kan tänka dig, för mig.
Please. Håller tummarna i ett järngrepp och växlar mellan att knyta i hop nävarna och kysser mjukt på dem samtidigt som jag högt och tydligt säger min önskan. KOM IGEN HÖGRE MAKT. Ge mig lite fucking tur!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: