It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Ny luft i lungorna.

Kategori: Olika dagar

Lördag och Söndag har tillbringats hos min kära familj i Älvkarleby. Lördagskvällen blev till grillkväll och mys framför tvn med mamma, Pappa AW, mini syskonen och grannen Karin:) Och tro det eller ej, men jag självaste Frida Virén i hög person somnade på familjens otroligt sköna soffa (jag har nämligen en stark princip i min hjärna, jag sover inte på soffor, om jag inte måste...). Dra mig baklänges, jag skulle endast vila ögonen ett slag(!). Vaknade upp vid två och insåg att jag sovit bort slutet av filmen, barskans. Så med grus i ögonen vandrade jag in och la mig i min mors säng (eftersom hon jobbade natt, kunde jag med glädje stjäla hennes säng). När man sover där får man en hund på köpet som prompt ska sova nära och under täcket. Dock var det helt ok.
Söndagen tillbringades mestadels med min kära far AW, Pay back time som han så gulligt kallade det... Vi har kastat vedträn och staplat ved i vedboden.
Summan av kardemumman har jag haft en riktigt trevlig lördag och söndag:)
/F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: