It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Värme, kyla och massa bullshit.

Kategori: Olika dagar

Hade en väldigt social, trevlig, skön torsdagskväll) Några kära vänner och jag begav oss till "den röda ladan". Sparkade lite boll, drack lite vin, grillade lite baguetter, grönsaker och sånt där. Madde och jag fann till vår stora förtjusning en röd snurr-snurr-snurr cykel (ni vet de man kan cykla flera stycken på som fanns när man var liten), vi cyklade för glatta livet. Kylan kom och regnet var ett faktum, vi kurade ihop oss i det lilla lusthuset som så vänligt bjöd in oss allesammans:) Mycket skratt och glada smile, bjöd vi allesammans på:)
Dagen till ära har jag tillbringat på mitt kära arbete, seg som en gummi-anka och trög som en sengångare. Jag har dock en autopilot, som var påslagen i dag:) Och jag är väldigt ledsen, för jag ville hemskt gärna gå till rockbaren och lyssna på dubstep. Men min kropp säger BIG NO. Jag fryser och är ur funktion. Jobbet kallar (oväntat) i morgon. Och jag önskar att det vore lördagseftermiddag ungefär 16:30 skulle vara fint som snus, som man säger.
äehe, nu skriker sängen och eftersom jag icke är en soffsovare bör jag förflytta mig till the bed snarast!
Love /F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: