It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Det dansar "happy-feelings" i min kropp!

Kategori: Olika dagar

Ni vet den där känslan som infinner sig när man får ett glatt besked. Det känns som det springer miljarder lyckliga myror i varje kroppsdel. Man vill skrika ut all sin glädje, hoppa upp och ner, skratta i falsett samt dansa disco dans till triumf-låten som spelas i ens huvud.
Det hände mig i Onsdags. För jag har fått mitt slutgiltiga besked, jag skall tillbringa vinterhalvåret med min bestmate PASTA PENNE. Med snögaranti omkring mig. I Ramundberget:)
Vill ni se min kära fejs och smile på Wayne's är det bäst att skynda på för den sista oktober, tackar jag och niger fint för min tid och önskar alla lycka till.
Ha det guld. Och glöm för i hellkotta inte det bli vad du gör det till. /F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: