It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Ge dig av säger jag med tårfyllda ögon utan respons.

Kategori: Olika dagar

Jag tänkte göra slut med min lägenhet, tydligen lär jag sälja den i annat fall kan vi icke separera...

Min fråga till dig; söker du ett boende i Gävle? Eller känner du någon som det kliar i fingrarna på efter ett nytt hem.

Vad jag har att erbjuda:
35kvm det vill säga en 1:a i förtjusande Gefle på Brynäs.

Lagom promenad till tågstationen om du tycker om att åka tåg, 12min (max 15min om du är halt eller bara har snigelfart...)
Centrum 20-25min promenix, söder 10min och du är vid Polhemskolan.

Lägenheten:
4garderober var av en städgarderob finns. nylagt golv i hallen. Loftsäng, går utmärkt att ställa under ett skrivbord om du skulle känna för det eller varför inte göra det till en mysig koja. En 140cm bred säng ingår i vilket fall som helst(den passar perfekt till loftsängen, vill du inte ha den tar jag den...). Den är inte mer än 1 1/2år gammal.

Köket är charmigt, har dock inte bytt spisen sedan lägenheten byggdes -63. Den fungerar för den icke så kräsne. Den är väldigt söt i alla fall.
Köket och hela lägenheten är vitmålad, bortsett från väggen med fönster den har en mörkmörkbrun tapet.

Fönsterna är nya, byttes förra sommaren, nytt tak har brf ordnat också. Vad jag vet är det inga stora planer på g.

Badrummet behöver sig en omvandling, helt klart.

Finns dock ingen balkong men en schysst innergård som jag brukade hänga på med en kopp kaffe och en bok på sommaren i solen, annars går det utmärkt att öppna det stora fönstret och sola på vardagsrumsgolvet.

Hyran är på 1832:-/månaden el ingår. tvättstugan finns en halvtrapp ner. Förråd samt matkällare ingår i lägenheten det med.
Cykelförråd finns.

Ska vi säga 290 00?
280 000?
pris kan diskuteras eller den som bjuder högst.

Inflytt kan ske omgående.

/Frida

p.s. kommer komma upp en mer seriös annons på blocket med bilder till helgen. d.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: