It's up to you to make your life sweet.

Frida Virén

Tillåt mig att vara...

Kategori: Olika dagar

bitterfitta.
Eller, nej.

Visst fine, jag har en meters utväxt på håret, sommarbrännan börjar säga hejdå.
Jag bor i en friggebod brevid min familjshus, internet fungerar när de behagar. Jag är arbetslös (frivilligt, antar jag). Ska springa 5km om 3veckor o 2dagar. Jag pallar 2km. Jag måste ta mitt förbaskade körkort och sälja en lägenhet.
Jag var bitter, jag ansåg mig själv ha rätt till att vara väldigt bitter.
Fast kom på att jag inte är så värst kul att ha o göra med, allra minst för mig själv.
Jag mår bra. Har tak över huvudet, pengar så jag klarar mig. Vänner jag borde uppskatta mer.
I morgon tar jag nya tag och vaknar med ett leende, ett fett.
/F.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: